زنجیر صنعتی و دنده زنجیر

زنجیر صنعتی

زنجیره غلتک یا زنجیر غلتکی، نوع زنجیره ای است که اغلب برای انتقال قدرت مکانیکی در بسیاری از انواع ماشین آلات داخلی، صنعتی و کشاورزی، از جمله نوار نقاله، دستگاه های طراحی سیم و لوله، ماشین های چاپ، ماشین، موتورسیکلت و دوچرخه این شامل یک سری غلتک های استوانه ای کوتاه است که توسط پیوندهای جانبی نگهداری می شوند که معمولا با چرخدنده به حرکت در می آید. این ابزار ساده، قابل اعتماد و کارآمد ابزار انتقال قدرت است.بافروشگاه ایمن رول سالها سابقه در زمینه زنجیر صنعتی در خدمت صنایع مختلف میباشد.زنجیر صنعتی ژاپنی برند KANA، برند دونگوا،ZHD چین از جمله برندهایی است که ایمن رول جهت کمک به صنایع مختلف در اختیار دارد.

زنجیر صنعتی و دنده زنجیر صنعتی

متداول ترین جنس این قطعه، زنجیر استیل نگیر می‌باشد این جنس با توجه به کاربردی که دارد ممکن است از جنس فولاد با کربن کمتر یا بیشتر باشد. پوشش محافظ زنجیر هم بسیار حائز اهمیت است پوشش هایی مانند گالوانیزه می توانند عمر زنجیر را چند برابر کند یا حتی در برخی موارد با جنس تفلون تولید می‌شود.
بطور کلی انواع مختلف زنجیر عبارت است از:
استیل نگیر، تفلون، ضد آب، شاخک دار، پایه بلند، کانوایر

زنجیر صنعتی ژاپنی برند KANA، برند دونگوا،ZHD چین از جمله برندهایی است که ایمن رول جهت کمک به صنایع مختلف در اختیار دارد.

انواع زنجیر صنعتی عبارت‌اند از:

زنجیر نقاله
زنجیر گیره دار توخالی
زنجیر بالابر
زنجیر غلطکی با ملحقات
قفل زنجیر
نیم قفل زنجیر
زنجیر غلطکی

زنجیر کشاورزی
زنجیر دندانه دار معکوس
زنجیر با گیره پلاستیکی
زنجیر پلیت
زنجیر غلطکی ضد زنگ
زنجیر دوبل
زنجیر بوش

مقالات زنجیر صنعتی